Säljande attityder – Webinarie med My Gross

Nivå: För alla
Kursledare: My Gross

 

Nu är det åter lite svajiga tider ute i de fysiska butikerna.
Därför är det dags att spotta i nävarna och på riktigt fokusera på våra kunder.

Det låter sig bara göras genom att ledningen väljer att ge butikssäljarna de verktyg och det fokus de förtjänar. Nu är det dags att påminna kunderna om varför man ska ta sig besväret att ta sig till den fysiska butiken. Nu är det hög tid att ge så bra service att kunderna lägger märke till den och väljer att komma just till vår butik om och om igen.
Ett energigivande webinarie med My Gross är därför en utmärkt idé!

  • Torsdag 9 mars kl. 8.30 – 9.30 via Zoom.

  • Föranmälan krävs. Länk ges vid anmälan.

    Medlemspris: Kostnadsfritt

 

Om webinariet

Webinariet vänder sig till butikssäljare och butikschefer. Självklart också en viktig föreläsning för butiksägare. Under en energifylld timme med många exemplifieringar från din vardag kommer My bland annat att prata om:

  • Aldrig har fantastisk service varit viktigare än våren 2023!

  • Att komma över rädslan för att vara pushig

  • Rätt attityd hos säljarna är viktigare än rätt kompetens

  • Anställ de som inte är lika dig själv

  • Släpp hyllan och fokusera på kunden

My Gross

My Gross har i snart 30 år jobbat som föreläsare och med organisationsutveckling och ledarstöd.

Ämnen som kommunikation, marknadsföring och förändring står ofta på agendan. På sitt CV har My varumärken som Ordning&Reda, HötorgsCity och Skärholmen centrum. Hon har under många år arbetat som marknadschef på olika håll inom detaljhandeln. Inte sällan har hennes uppdrag handlat om och förändringsprocesser i pressade och svåra situationer. Hennes föreläsningar är fria från floskler och krusiduller. My är tydlig, erfaren och lite rolig.

Besök hemsidan.